204024w1

Har erfaringen som trengs for en vellykket rekruttering

KI Bemanning er rekrutteringsbyrået med hjertet og hodet på rett sted. – Det at vi er et lite byrå gir oss mulighet til å skreddersy løsninger tilpasset hver enkelt kundes behov.

Lena Isaksen og Mari Andresen, driver Norges kanskje aller mest hengivne rekrutteringsbyrå. De byr på kompetanse, humor, latter og 100 prosent engasjement – i et varmt og upretensiøst miljø.


– Vi har lang erfaring fra ett av Norges største bemanningsbyrå. Vi var der samlet i cirka 25 år og jobbet oss opp til ledernivå begge to. Gjennom mange års ledererfaring og god kunnskap innen HR, er vi godt rustet til å se mennesket og bedriftens behov, forteller Lena Isaksen.


Personlige relasjoner
I forbindelse med et oppkjøp av tidligere arbeidsgiver, fulgte flere organisasjonsendringer. I 2016 bestemte de seg for å gå sin egen vei, og KI Bemanning ble etablert.


– Og veldig mange av kundene fulgte med over! I vår bransje er det personlige relasjoner det går på; de må kunne stole på den personen de bruker, mener Mari.


– Vi kan tilby de fleste tjenester, men vi prøver å skille oss litt ut. Det finnes veldig mange rekrutteringsbyråer, så det gjelder å finne noe som gjør at man blir litt annerledes, sier Mari. 


De tilbyr rekruttering til faste stillinger og innleie av personell med både kort og lang varighet.


– KI Bemanning er over gjennomsnittet opptatt av nær og tett relasjon, og legger vekt på god kontakt med sine kunder, forteller Mari og Lena.



Føler seg sett og hørt
For KI Bemanning er det en hjertesak å ha god kjemi med sine kunder, og det er viktig for dem at kundene deler samme verdier og holdninger til arbeidslivet som dem selv. Slik kan de stå inne for å gi sine kandidater riktige forventninger i møtet med sitt nye arbeidssted.


KI Bemanning har siden oppstarten hjulpet mange små og mellomstore bedrifter innen de fleste bransjer med rekruttering av nye nøkkelpersoner. De er lokalisert i Drammen, men har hjulpet kunder over hele landet med nyansettelser.


– Våre kunder føler vi har en god forståelse for hva de har behov for. Vi bruker mye tid på prosessen, og da er de ikke bare én av mange. Vi prioriterer dem 100 prosent!


– Vi har mye humor og er veldig lite selvhøytidelige, og det tror jeg de setter pris på, fortsetter Lena med et smil.


Yrkesstolthet
Det at Lena og Mari begge to har lang bransjeerfaring, gjør dem trygge i jobben sin. De tør å være oppriktige med sine kunder, og får tillit tilbake. Den lange kompetansen kommer godt med når de skal finne den ideelle kandidat til hver enkelt kunde.


– Vi har en yrkesstolthet, og vi er stolte av den jobben vi gjør. Det kreves erfaring og kompetanse for å gjøre en god jobb i vår bransje, både overfor kunder og kandidater. Dette er like viktig uavhengig om det er en fast eller midlertidig stilling som skal besettes, avslutter Mari og Lena.

Les mer...

2020-11-01 13.45

wimpel1

Effektivt produkt eliminerer kaldtrekk fra vinduer

Artikkel Wimpel er forhandler for Eltra AS - en varmelistprodusent som har utviklet kompakte varmelister som effektivt tar kaldraset fra vinduer i næringsbygg og private boliger. – Varmelistene stopper kaldraset...
stedarkitektur3

Arkitektkontor i Skien løser arkitektoniske utfordringer med en kreativ tilnærming

Artikkel STED Arkitektur består av fagkyndige arkitekter med lang og variert erfaring, som løser utfordringer på en kreativ og nyskapende måte. – Kreativitet er en stor del av faget vårt, konstaterer daglig leder...
Til hjemmesiden

Kontaktinformasjon

hytte

Utnytt din gamle hyttes potensiale

Hyttekulturen står sterkt i det norske samfunnet. Mange har hytter som har gått i arv gjennom generasjoner, og som med tiden trolig har blitt slitt og trenger oppussing. I dag bygges det nye hytter for fullt, og dessverre blir mange eldre hytter stående tomme eller revet ned for å bygge nytt. 

sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

Digitale møter: Tips for nybegynnere

Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

Farvel til tradisjonell leksehjelp?

Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

Arkiv