– Ingen bør være redd for å ringe en rørlegger. Og man trenger ikke å vente til det skjer noe. Har man noen spørsmål eller lurer på noe, er det bare å ringe oss - det koster ingenting. Det viktigste er dog å vite hvor stoppekrana er, i hver enkelt boenhet. I Norge har vi vannskader for 600 millioner i året på grunn av det. Men finner du ikke stoppekrana, så får du ringe 24T Rørservice AS!
Oppfordringen kan ikke bli klarere fra André Jacobsen, daglig leder og eier av 24T Rørservice AS i Oslo. Mange ting er unike med denne rørleggerbedriften. I farten kan vi nevne at de utfører oppdrag lynraskt, og at de garanterer at jobben blir utført innen 72 timer dersom det er en mindre service-jobb. Og det er nettopp denne typen jobber det er størst etterspørsel etter.
– Vi jobber mest for private, men har næringskunder også. Kort sagt tar vi alt av jobber innen rørleggerfaget, men vi driver primært med service på bad og kjøkken i tillegg til noe varmeanlegg og radiatorer. På nettsiden vår står det “24T Rørservice - når du trenger det”, for vi har døgnvakt i både Asker, Bærum og Oslo & omegn, sier Jacobsen engasjert.
Med seg på laget har han lærlingen Kenneth, som har jobbet i 24T Rørservice AS i halvannet år. De to utgjør en hardtarbeidende duo som virkelig streber for å gjøre alt de kan for kundene - og ikke bare med en profesjonelt utført jobb, men med et smil og godt humør i tillegg.
– Folk som har behov for kjapp service er vår nisje. Enten det er lekkasjer, defekte kjøkkenkraner, oppvaskmaskiner som ikke funker eller sluk som går tett. Alt dette er problemer som kundene vil ha hjelp til med én gang. Det er det ikke så mange rørleggere som gjør, for de fleste har ikke tid eller synes slike oppdrag blir for små.
Jacobsen forteller at de får enormt mange gode tilbakemeldinger. På Google ligger det en rekke omtaler fra fornøyde kunder som sier ting som at 24T Rørservice AS er nummer én på service i Oslo, Asker og Bærum og at de er ekstremt kompetente. Gratis befaring og en holdning om at man skal prøve å forebygge vannskader er andre gode ting.
– En kunde som ringer tilbake er den beste markedsføringen du kan få. Vi er en bedrift med godt hjerte og masse gode omtaler, og derfor mener jeg at vi er nummer én i Oslo.