Derfor skal du ta forsikring på alvor

Når uhellet er ute, skal du slippe å bekymre deg for om bedriften din har de rette forsikringene. Den jobben overlater du til If Skadeforsikring.

– If er Nordens største skadeforsikringsselskap. Den viktigste grunnen til å velge If Skadeforsikring er ikke det at vi er størst, men at vi har de beste avtalene med bilverksteder og håndverksbedrifter som hjelper deg den dagen du får en skade. Det er hjelpen etter en skade du betaler forsikring for. Da er det viktig at du er kunde i et forsikringsselskap som har de beste avtalene, det mest smidige skadeoppgjørsteamet og som sikrer deg rask hjelp.


Slik svarer Knut Hjelmstad på hvorfor man skal velge If Skadeforsikring fremfor konkurrentene. Hjelmstad er assurandør i selskapet, og synes det er både utfordrende og givende å jobbe med mellomstore og store bedriftskunder i Trøndelag.


If Skadeforsikring har avtaler lokalt med alle typer håndverksbedrifter. Det betyr at når det meldes en skade, går denne meldingen videre til deres lokale samarbeidspartner. Samarbeidsbedriften rykker ut og besiktiger skaden, samtidig organiseres skadeutbedring så raskt som mulig. Det er dette som gir If fornøyde kunder!


– If er store på forsikring av anleggsbransjen og transportnæringen. Vi har gjennom mange år bygd opp en stor kompetanse innen disse næringene. I tillegg har både NLF (Norges Lastebileier- Forbund) og MEF (Maskinentreprenørenes Forbund) valgt If Skadeforsikring som foretrukket forsikringsleverandør til sine medlemmer. Det bekrefter at vi har de beste forsikringsløsningene og at vi er konkurransedyktige for deres medlemmer..


– Forsikring kan være komplisert; både i forhold til hva slags type forsikring en bedrift skal velge og ikke minst i forhold til hvilke typer kontrakter som er inngått for den avtalte jobben. If har egne jurister som kan gå gjennom kontrakter og bistå som rådgivere når det oppstår kompliserte forsikringsspørsmål.


I tillegg til å jobbe med store bedrifter innen bygg/anlegg og transport, har Hjelmstad også industribedrifter og eiendomsselskap i sin portefølje av kunder. Disse kundene har Hjelmstad som sin faste kontaktperson. Det betyr at de har en ressursperson som kan bistå i alle typer forsikringsspørsmål. If har i tillegg bransjens beste nettsider for sine kunder. Her kan kundene via en sikker pålogging finne svar på spørsmål de måtte ha om egne forsikringer, melde inn skader eller endringer i forsikringsbehovet.


– Undersøkelser viser at kundene blir stadig mer fornøyd med både skadeoppgjørene våre og servicen generelt. Kundesenteret vårt i Trondheim har blitt kåret til landets beste, uavhengig av bransje, to år på rad. Det viser at vi gjør mye riktig.


Her kan du lese mer om IF sine forsikringer: https://www.if.no/bedrift/forsikring-for-bedrifter

Les mer...

2018-03-01 10.45

Vsbygg1

Erfaringsrik betongelementaktør satser stort på stålbygg

Artikkel VS Element AS, prosjekterer, produserer og monterer betongelementer – med mangeårig erfaring og profesjonell dyktighet. Nå satser betongelementprodusenten fra Våle i Vestfold stort på stålbygg, med eget...
byggventilasjon7

Nasjonal leverandør av rimelige ventilasjonsprodukter satser på proffmarkedet

Artikkel Byggventilasjon AS, er et Bergensfirma som spesialiserer seg på salg og installasjon av komplette ventilasjonsløsninger, blant annet balansert ventilasjon, gjennom nettbutikken Byggventilasjon.no. Nå har...

Kontaktinformasjon

vidaxl

Fem måter å nyte mer tid utendørs

Uansett hvor du bor, om det er i et hus med hage, en leilighet, eller en hybel, er det synd om du ikke utnytter sjansen til å tilbringe ekstra tid ute, spesielt i sommermånedene. Når solen er ute og temperaturen stiger, er det mange som liker å få litt frisk luft og naturlig D-vitamin. Men kanskje synes du det er vanskelig å forlate hjemmet av en eller annen grunn? Heldigvis er det ingen grunn til bekymring. Vi har samlet en liste over måter å lokke deg selv til å begi deg ut i den solfylte naturen.

sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

Digitale møter: Tips for nybegynnere

Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

Farvel til tradisjonell leksehjelp?

Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

Arkiv