Klinikken på Røa senter i Oslo tilbyr alt innen massasjeterapi, fotpleie og skjønnhetsbehandlinger. Hudpleiebehandlinger som ansiktsbehandling- dyprens, kjemisk peeling og skinpen (nålebehandling), samt voksing, permanent makeup/ microblading av bryn, vippeextentions, brynsstyling, farge av vipper og bryn, brudesminke og injeksjoner.
Linda Katarina Wollkert, eier og daglig leder av Kroppibalanse, forteller at de også legger stort fokus på massasjeterapi både på klinikken og ute hos bedriftskunder.
– På massasjen har vi drevet lenge og er ganske store, sier Wollkert.
Hun forteller at de er utdannet på Axelsons, som er Nordens mest kjente og største massasjeterapiskole.
– Typiske massasjeterapi-klienter kommer til oss med en problematikk og et smertebilde som vi jobber «hands on» med for å frigjøre spenninger, og vi utfører og veileder på opptrening og uttøying. I tillegg til massasjeterapi, tilbyr vi klassisk massasje, idrettsmassasje, dry needling og en spesiell bindevevsteknikk som også brukes i forhold til økt forbrenning, fettreduksjon og livsstilsendring. Behandlingen frigjør spenninger og øker forbrenningen lokalt i vevet slik at det blir en detox-behandling, sier hun.
– Hudens tilstand forandres hele livet med årstid, alder og ved hormonelle aspekter, og for å optimalisere resultatene av hudpleiebehandlinger på klinikken, veileder vi våre klienter i å bruke riktige produkter hjemme til enhver tid og tilstand, sier hun.
Velger produkter nøye
Bransjen innen skjønnhet og hudpleie vokser hurtigere enn noen gang, og Wollkert forteller at det kan være krevende å følge med på alle trender.
– Vi følger med på det som skjer og holder oss oppdatert, men vi holder nok også noe igjen, sier hun.
Hun forteller at de nøye velger ut produkter og behandlinger som tilbys på klinikken, og personlig prøver ut det de tilbyr hos Kroppibalanse.
Kroppibalanse har nylig startet opp nettbutikk, og satser nå på netthandel for å nå nye kunder.
– Som en liten bedrift med utfordringer i forhold til vår beliggenhet må vi jobbe med å synliggjøre våre dyktige terapeuter og de fantastiske produktene, sier hun.
Gode relasjoner
Daglig leder sier at det viktige for dem i bedriften er at de besitter en stor kompetanse på de tilbudene de tilbyr, yter god service og har et ønske om at kundene skal føle seg som hjemme.
– Jeg har gledet meg sånn til å komme til deg Linda, kan en kunde fortelle. Vi er virkelig der for våre kunder samtidig som vi utøver en profesjonell behandling. Det er genuint hyggelig å få være sammen med andre mennesker, sier hun.