IMG_3985

Når du ut til din målgruppe?

Trenger dere ekstra hjelp for å få fart på virksomheten etter ferien og den tøffe våren? Har dere kanskje en nyhet som dere vil presentere? Da er en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet et godt valg.

Det Norske Bransjemagasinet har eksistert siden 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin. Alle artikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.


Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.


Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:

- Publisering på trykk i vårt magasin som blir distribuert til større firmaer. 

- Publisering på vår hjemmeside.

- Publisering i vårt digitale magasin med en garantert spredning til 500 000 Facebook-brukere og 10 000 LinkedIn-brukere.

- Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.

- En artikkel som alltid er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.

- Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.

- En artikkel, tilpasset med søkeord som sørger for at dere kommer høyt opp på de største søkemotorene.


Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller 

magnus@norskebransjemagasinet.no, så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.

Les mer...

2020-08-04 14.00

Transportbergen2

Lokalkjent aktør i transportbransjen dekker behovene til bygg- og anleggsbransjen med allsidige kranbiler

Artikkel Transportoppdrag Bergen AS er en pålitelig leverandør av transporttjenester, komplette kranbiloppdrag og korttidslagring av gods i Bergen og omegn.
accept2

Erfaren og pålitelig renholds- og kantineaktør har blitt landsdekkende

Artikkel Med fokus på kvalitet, lang erfaring og effektivitet har renholds- og kantineaktøren Accept Servicepartner AS blitt en landsdekkende aktør som leverer renholdstjenester og kantinedrift til små og store...
compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

Farvel til tradisjonell leksehjelp?

Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

national-cancer-institute-NFvdKIhxYlU-unsplash

Å jobbe som vikar

Å jobbe som vikar via et vikarbyrå i Norge har mange fordeler, men det kan også være svært gunstig for en bedrift å innleie fra bemanningsforetak.

article1

Beste stedene å campe i Norge

Norge er et campingparadis, med sitt dramatiske landskap og overflod av campingmuligheter. Enten du leter etter en avsidesliggende campingplass ved sjøen eller på fjellet, har vi dekket deg.

Arkiv