Det Norske Bransjemagasinet har eksistert siden 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin. Alle artikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.
Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.
Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.
Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:
- Publisering på trykk i vårt magasin som blir distribuert til større firmaer.
- Publisering på vår hjemmeside.
- Publisering i vårt digitale magasin med en garantert spredning til 500 000 Facebook-brukere og 10 000 LinkedIn-brukere.
- Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.
- En artikkel som alltid er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.
- Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.
- En artikkel, tilpasset med søkeord som sørger for at dere kommer høyt opp på de største søkemotorene.
Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller
magnus@norskebransjemagasinet.no, så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.